SERVICII DE SALARIZARE
Procesul de salarizare este o activitate absolut necesară oricărei companii, indiferent de domeniul de activitate sau de mărimea acesteia.
În contextul unui mediu legislativ aflat într-o continuă schimbare, la care se adaugă efectele pe care pandemia de Covid-19 le are asupra companiilor, angajaților și asupra relațiilor de muncă dintre aceștia, procesul de salarizare impune o atenție crescută, dar și o accelerare a digitalizării, activități care se dovedesc de cele mai multe ori a fi consumatoare de timp și resurse interne suplimentare.
BENEFICII
Externalizarea serviciilor de salarizare și a activităților conexe poate fi soluția optimă pentru multe companii, care poate oferi o serie de beneficii importante, cum ar fi:
- Optimizarea costurilor companiei;
- Eficientizarea procesului de salarizare prin digitalizare, cu avantaje în rapiditatea și acuratețea calculului salarial prin eliminarea erorilor pe care le presupune introducerea manuală a datelor, evitându-se astfel situațiile în care angajații sunt nemulțumiți;
- Confidențialitatea salariilor;
- Externalizarea responsabilității asupra corectitudinii calculului salarial și a obligațiilor fiscale aferente, respectarea termenelor și a reglementărilor legale în vigoare;
- Activitățile consumatoare de timp sunt transferate unui partener extern specializat, permițând prin aceasta departamentelor interne ale companiei să se focuseze pe activitățile care aduc valoare adăugată serviciilor sau produselor companiei;
- Managementul companiei poate beneficia de suportul și expertiza unui partener specializat în servicii de externalizare calcul salarial și administrare de personal.
SERVICII
Specialiștii noștri oferă pachete de servicii de salarizare adaptate la specificul și nevoile fiecărui client:
- Colectarea, verificarea și procesarea datelor necesare calculului salarial (pontaje lunare, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată);
- Calculul orelor suplimentare, sporurilor/primelor, a indemnizațiilor de concedii medicale, a reținerilor din salarii;
- Administrarea lunară a comenzilor de tichete de masă, tichete cadou și tichete de creșă;
- Întocmirea statelor de plată lunare, pregătirea și distribuirea fluturașilor de salariu în formatul agreat de companie;
- Întocmirea și transmiterea la ANAF a declarației lunare privind contribuțiile sociale și impozit pe venit, 112 ;
- Întocmirea și depunerea dosarelor de recuperare sume FNUASS;
- Rapoarte salariale personalizate și pe centre de cost necesare activităților de management;
- Suport în crearea de scheme de beneficii salariale pentru angajații companiei;
- Asistență și reprezentare în cadrul controalelor Inspecției Muncii.