SERVICII ADMINISTRARE PERSONAL
Administrarea dosarelor angajaților și a solicitărilor primite din partea acestora, mai ales în cazul companiilor cu un număr mare de salariați sau fluctuații de personal, este o sarcină administrativă care consumă mult timp, dar care necesită și o atenție deosebită mai ales din perspectiva confidențialității datelor cu caracter personal.
De asemenea, administrarea dosarelor de personal este o activitate care presupune cunoștințe vaste de legislația muncii și o permanentă informare în contextul frecventelor modificări legislative.
BENEFICII
Specialiștii noștri, datorită experienței și pregătirii profesionale continuă, pot prelua povara administrativă și pot oferi sprijin în externalizarea completă a administrării documentelor și a informațiilor angajaților, indiferent de numărul de angajați sau sectorul de activitate în care activează compania.
Colaborarea cu o echipă specializată, asigură nu doar o reducere a sarcinii administrative a departamentelor interne, ci oferă și alte beneficii importante, cum ar fi:
- Optimizarea costurilor companiei;
- Externalizarea responsabilității și siguranța că activitatea de administrare de personal respectă reglementările în vigoare, iar documentele contractuale ale angajaților sunt transmise corect și la timp în Revisal, prin aceasta evitându-se sancțiunile prevăzute de legislația muncii care de altfel nu sunt deloc neglijabile;
- Eficientizarea activității de administrare de personal prin digitalizare, cu avantaje în acuratețea prelucrării informațiilor angajaților prin eliminarea erorilor pe care le presupune introducerea manuală a datelor;
- Securitate sporită a datelor și informațiilor angajaților;
- Managementul companiei poate beneficia de suportul și expertiza unui partener specializat în servicii de administrare de personal.
SERVICII
Serviciile noastre sunt adaptate la cerințele individuale ale fiecărei companii și sunt actualizate permanent conform ultimelor modificări legislative:
- Audit dosare de personal în concordanță cu cerințele legale aplicabile;
- Întocmire contractelor individuale de muncă, a actelor adiționale și a deciziilor care aduc modificări la contractele individuale de muncă;
- Transmiterea documentelor în Registrul de evidență al salariaților (Revisal);
- Întocmire și eliberare adeverințe: adeverință de vechime, adeverință de șomaj, adeverință stagiu de cotizare, spitalizare, medic, bancă, creștere copil și a oricăror documente justificative solicitate de angajați;
- Administrarea dosarelor angajaților conform reglementărilor legale în vigoare;
- Întocmirea fișelor de post standard în conformitate cu prevederile legale în vigoare, cu posibilitatea de adaptare la specificul fiecărei companii;
- Asistență în setarea obiectivelor de performanță ale angajaților și elaborarea criteriilor de evaluare a realizării acestora;
- Întocmirea și depunerea de documentații pentru obținerea de subvenții la angajare (absolvenți de învățământ, șomeri, persoane cu handicap, tineri NEET) și a raportărilor lunare aferente;
- Asistență și reprezentare la controalele Inspecției Muncii.