ÎNFIINȚĂRI FIRME ȘI MENȚIUNI REGISTRUL COMERȚULUI
Înființarea firmei este primul pas pe care trebuie să-l faci atunci când începi o afacere. Îți poate crea dureri de cap birocrația, atunci când nu cunoști toate informațiile necesare și nu ai o experiență în acest sens.
Noi întocmim toate actele necesare dosarului pentru înființarea firmei și efectuăm toate demersurile pentru a obține, în cât mai scurt timp și fără stres, certificatul de înmatriculare al firmei nou înființate.
Înființarea unei firme presupune parcurgerea mai multor etape, precum: rezervarea denumirii firmei, declarație de asociat, specimenul de semnatură al reprezentantului legal (care se dau în fața notarului/avocatului contra cost, sau gratuit la Registrul Comerțului), stabilirea sediului firmei, întocmirea actului constitutiv și semnarea acestuia în forma autentică, completarea declarației privind beneficiarul real al firmei, se pregătește dosarul, se achită taxele de înființare și se depune la Registrul Comerțului.
- Rezervare denumire firmă;
- Consultanță privind documentele necesare și pașii privind înființarea firmei;
- Tehnoredactare: act constitutiv, acte folosință sediu și puncte lucru, declarații și cereri;
- Consultanță privind alegerea codurilor CAEN pentru activitățile desfășurate;
- Completarea declarațiilor de înregistrare;
- Autorizarea la Registrul Comerțului a activităților la sediu social, puncte de lucru și/sau la terți;
- Taxe de înființare și reprezentare;
- Întocmirea dosarului și depunerea la Registrul Comerțului.
O societate comercială cu răspundere limitată – SRL, este înființată și funcționează în baza Legii 31/1990.
- Cărțile de identitate/pașapoarte ale asociaților și administratorilor;
- În funcție de sediul social ales, actul de proprietate al sediului social sau extras de carte funciară și, după caz, cărțile de identitate ale proprietarilor sediului social, în cazul în care se va încheia contract de comodat/închiriere.
Dosarul complet pentru înființare firmă îl vom depune la Registrul Comerțului și se vor achita taxele aferente, astfel nu veți mai pierde timp stând la cozi.
Procedura de înregistrare a societății are ca punct culminant autorizarea de către persoana desemnată la Registrul Comerțului. În termen de maxim 3 zile de la depunerea dosarului, ridicăm certificatul de înmatriculare al noii firmei.
- Modificare denumire societate;
- Schimbare formă juridică;
- Deschidere/ închidere punct de lucru;
- Prelungire valabilitate punct de lucru/sediu social;
- Schimbarea sediului social;
- Activare obiect de activitate și obținere certificat constatator;
- Schimbare obiect de activitate (extindere / radiere);
- Majorare sau reducere capital social;
- Suspendarea sau reluarea activității;
- Cesiunea părților sociale;
- Numirea sau revocarea administratorului;
- Prelungire mandat administrator;
- Actualizare date de identificare asociați și/sau administratori;
- Fuziunea/divizarea firmei/lichidarea voluntară a firmei.