CONSULTANȚĂ ÎN DOMENIUL RELAȚIILOR DE MUNCĂ
Consultanța în domeniul relațiilor de muncă este un serviciu esențial pentru managementul resurselor umane, prin intermediul căruia pot fi identificate și implementate cele mai eficiente soluții care să sprijine companiile pe parcursul întregului proces de gestionare a resurselor umane, de la recrutarea angajaților, retenția și până la părăsirea companiei de către aceștia.
A. Consultanță în legislația muncii:
Indiferent că este vorba de redactarea clauzelor contractuale, de adoptarea unui sistem flexibil de muncă adaptat la noua realitate socio-economică, de o relocare sau detașare pe termen scurt, companiile și angajații se confruntă cu o serie de probleme generate fie de mediul legislativ aflat în continuă schimbare, fie de un cadru normativ insuficient reglementat. Iar aceste probleme pot fi soluționate doar prin redactarea cât mai riguroasă a clauzelor contractuale la nivelul fiecărui angajator.
Cu ce vă putem sprijini?
Echipa noastră de specialiști este gata să ofere suport și consultanță în legislația muncii, adaptată la specificul fiecărei companii.
Oferim servicii de consultanță în legislația muncii, precum:
- Asistență în vederea redactării clauzelor Regulamentelor de ordine interioară;
- Asistență la redactarea clauzelor speciale ale Contractului individual de muncă : confidențialitate, neconcurență, mobilitate, fidelitate, formare profesională sau alte clauze în funcție de profilul companiei;
- Asistență la întocmirea actelor adiționale în situații de delegare, detașare, schimbare a locului de muncă sau telemuncă;
- Consiliere la întocmirea referatelor și deciziilor de sancționare pentru abateri disciplinare;
- Asistență în concilierea și medierea conflictelor cu angajații;
- Consultanță legislativă în vederea începerii, derulării sau finalizării proceselor de negociere colectivă, de încheiere și înregistrare a Contractelor colective de muncă;
- Consultanță legislativă pentru situații legate de acordarea unor drepturi ce decurg din legislația națională sau europeană, după caz;
- Consultanță ad-hoc pentru problemele apărute în domeniul relațiilor de muncă;
- Asistență în relația cu Inspectoratele Teritoriale de Muncă
B. Consultanță fiscală:
În condițiile în care modelul clasic de organizare a muncii, începe să fie abandonat pe scară tot mai largă în favoarea unor forme flexibile de muncă, devine tot mai necesar ca angajatorii să își analizeze și să revizuiască schemele de remunerare salariale actuale și să le înlocuiască cu altele, mai atractive atât pentru salariați în contextul actual, cât și mai avantajoase fiscal pentru companie, care ar putea eficientiza costurile și în același timp, crește satisfacția și retenția angajaților.
Cu ce vă putem sprijini?
Echipa noastră de specialiști este gata să ofere suport și consultanță fiscală în domeniul relațiilor de muncă, adaptată la specificul fiecărei companii.
Oferim servicii de consultanță fiscală, precum:
- Consultanță cu privire la modalitatea de taxare a diverselor beneficii extrasalariale pentru angajați;
- Asistență în crearea de scheme de beneficii pentru salariații companiei în vederea optimizării fiscale a pachetelor de remunerare;
- Asistență privind aplicarea măsurilor de sprijin oferite de autorități;
- Consultanță privind modalitățile de taxare a diverselor tipuri de venituri (activități independente, drepturi de proprietate individuală, investiții, venituri din alte surse);
- Consultanță privind contribuțiile sociale obligatorii;
- Asistență în vederea întocmirii și depunerii declarației unice;
- Asistență în legătură cu aspecte privind impozitul pe venit, asigurările sociale și imigrarea în situațiile de mobilitate a forței de muncă;
- Asistență la controalele fiscale.