CONSILIERE ÎN AFACERI
Serviciile de contabilitate nu sunt doar un instrument obligatoriu cerut de legislație, ci și un instrument de informare, care aplicat eficient, duce la economisirea de timp și costuri. O imagine exactă a situațiilor financiare îi ajută pe antreprenori să înțeleagă și să își gestioneze mai bine afacerea.
Scopul nostru este de a înțelege dinamica fiecărei companii, pentru a fi îndeplinite nevoile contabile specifice. Ne asigurăm că sunt înțelese cerințele de reglementare, sunt îndeplinite termenele limită de raportare și asigurăm managementului informațiile necesare pentru desfășurarea activității.
ACTIVITĂȚI
- Înregistrarea facturilor de achiziții primite de la furnizori;
- Înregistrarea facturilor de creanțe emise către clienți;
- Înregistrarea tranzacțiilor efectuate prin conturile deschise la bănci pe baza extraselor de cont furnizate de bancă și reconcilierea acestora;
- Înregistrarea tranzacțiilor efectuate în numerar pe baza documentelor contabile justificative și întocmirea registrului de casă;
- Înregistrarea avansurilor spre decontare și întocmirea deconturilor de cheltuieli;
- Înregistrarea și organizarea pe termene scadente a instrumentelor de plată emise către furnizori sau primite de la clienți (bilete la ordin, file CEC), inclusiv operațiuni legate de acestea (scontare, girare);
- Înregistrarea tranzacțiilor privind mișcările de stocuri (achiziție, consum, vânzare, producție);
- Tranzacții între entități afiliate în cadrul grupului;
- Organizarea si evidența produselor și a serviciilor în curs de execuție pe centre de cost;
- Înregistrări contabile privind imobilizările corporale și necorporale, operațiuni privind reevaluările, modernizările, casările, calculul amortizării;
- Evidența imobilizărilor financiare;
- Calculul și înregistrarea impozitelor și taxelor;
- Calcularea, înregistrarea și postarea cheltuielilor și a veniturilor înregistrate în avans;
- Reevaluarea soldurilor în valută;
- Recunoașterea și constituirea provizioanelor și a ajustărilor pentru depreciere;
- Alte înregistrări contabile în Registrul Jurnal General: cheltuieli cu personalul (stat de plată, decontare cheltuieli cu transportul, diurnă), împrumuturi, investiții, leasing-uri;
- Organizarea și intocmirea registrelor contabile obligatorii (Registrul mijloacelor fixe, Jurnale de vânzări-cumpărări, Registrul Inventar, Registrul Jurnal General, Registrul de evidență fiscală, Balanța de verificare);
- Întocmirea și transmiterea fișelor analitice către furnizori și clienți pentru reconcilierea soldurilor;
- Comunicarea regulată cu terții și părțile implicate;
- Reglarea fișei de evidență plătitor la ANAF;
- Obținerea certificatelor de atestare fiscală;
- Asistență pe perioada controalelor și reprezentare în fața autorităților fiscale;
- Asistență în inventarierea anuală sau periodică (la cererea clientului) a activelor companiei;
- Asistență în pregătirea și implementarea de proceduri anuale de inventariere a patrimoniului la nivel de companie;
- Asistență privind organizarea contabilității operative.