Marketingul prin implicare este arta de a crea interacțiuni semnificative și relevante cu oamenii, în funcție de cine sunt și ce fac, continuu în timp și care sunt potențialii clienți.

Marketingul prin implicare este metoda prin care generezi interacțiuni semnificative cu clienții potențiali și îi stimulezi să revină, folosind datele colectate, în timp, cu privire la comportamentul și nevoile acestora.
Prin angajarea clienților într-un mediu digital, dezvoltăm gradul de cunoaștere a mărcii, ne setăm ca un jucător important de opinie în industrie, iar afacerea noastră este în prim plan atunci când clientul este gata să cumpere.
Prin implementarea unei strategii de marketing digital omnicanal, specialiștii în marketing pot colecta informații valoroase despre comportamentele publicului țintă, descoperind noi strategii de implicare a clienților.
Marketingul digital prin implicare este un marketing care implică oamenii către un scop, creează relații semnificative între întreprinderi și consumatori, indiferent de locul în care se află.
ENGAGEMENT MARKETING SE BAZEAZĂ PE ÎNȚELEGEREA CLIENTULUI:
- Clientul ca persoană fizică;
- Munca, hobby-urile și activitățiile clientului;
- Cum să vă conectați cu clienții fără probleme pe ce canale și dispozitive;
- Rezultatul ideal al fiecărei interacțiuni cu clienții;
- Unde clienții își petrec timpul, în online și offline.
Urmărirea valorilor și comportamentele individuale online, inclusiv achiziții anterioare, căutări, istoricul navigării pe internet și multe altele, oferă informații deosebit de utile necesare companiei în fundamentarea strategiei de marketing.
VĂ PREZENTĂM CÂTEVA CANALE PE CARE LE PUTEȚI UTILIZA ÎN CAMPANIILE DUMNEAVOASTRĂ DE MARKETING DIGITAL PENTRU A VĂ GĂSI CLIENȚI, SĂ-I ANTRENAȚI, SĂ LE STÂRNIȚI INTERESUL ȘI SĂ-I CONVINGEȚI SĂ DEVINĂ CLIENȚII VOȘTRI:
- Publicitate PPC;
- Retargeting;
- SEO;
- Aplicații și anunțuri mobile;
- Personalizare.
Clienții sunt cel mai important activ pentru afacere. Din acest motiv fiecare pas al călătoriei lor, de la descoperire până la conversie și advocacy, ar trebui să fie monitorizat și facilitat. Succesul strategiilor de marketing depinde de datele colectate de-a lungul timpului pe platforme digitale și folosite în conceperea campaniilor.