Salarizare și administrare personal

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul financiar-contabil și al relațiilor de muncă, furnizăm clienților noștri un pachet de servicii care să asigure o eficientizare a procesului de salarizare și administrare de personal și să furnizeze asistență și consiliere din perspectiva reglementărilor legislative în domeniul relațiilor de muncă.

Echipa Halmi Expert poate oferi aceste servicii la un nivel ridicat de calitate, atât companiilor mici și mijlocii, cât și multinaționalelor care își desfășoară activitatea pe teritoriul României.

Servicii Salarizare
Servicii Salarizare

Calcularea salariilor și întocmirea statului de plată, depunerea Declarațiilor fiscale

Consultanță în legislația muncii
Consultanță în legislația muncii

Consultanță încheiere Contracte de muncă, conflicte de muncă, Regulament intern

Administrare personal
Administrare personal

Contracte de muncă, REVISAL, administrare dosare de personal, adeverințe

Consultanță fiscală
Consultanță fiscală

Contribuții sociale și impozit pe venit, scheme de beneficii, măsuri de sprijin, declarația unică

Despre noi

Halmi Expert este un partener de încredere

  • Echipă de specialiști în domeniul salarizării și administrării resurselor umane

  • Putem furniza și servicii de consiliere legislativă în relațiile de muncă și fiscalitate; angajare cetățeni străini UE și NON-UE

  • Avem experiența necesară gestionării proceselor de salarizare în conformitate legală

  • Folosim tehnologie modernă și inteligentă care asigură procese operative și securizate

Beneficii

Beneficii și discounturi speciale

Pachetele noastre de servicii sunt flexibile, se adaptează la nevoile actuale ale clienților, iar pe lângă acestea oferim reduceri și servicii gratuite personalizate pentru fiecare client.

Prima lună de contract este GRATUITĂ și se oferă o licență GRATUITĂ pentru aplicația de Pontaj Online. În plus, oferim un discount de 10% pentru companiile cu peste 100 de angajați!

Anemona Halmi
Anemona Halmi
Manager
Ghid modificări Codul Muncii 2022

Descarcă Ghidul

Ghidul cu modificari la Codul Muncii pentru 2022 conține informații importante despre modificările aduse Contractului individual de muncă, concediilor medicale, informații despre telemuncă și măsuri de sprijin acordate în context pandemic, despre ce este hărțuirea morală la locul de muncă și cum se sancționează.

De asemenea, te poți ABONA LA BULETINUL INFORMATIV transmis periodic pentru a fi la curent cu noutățile legislative și pentru a afla soluții practice de aplicare a legislației din domeniul relațiilor de muncă.

Beneficiile externalizării serviciilor

Reducerea costurilor

Reducerea personalului de specialitate din departamentul de Salarizare și Resurse umane are ca efect reducerea costurilor atât cu personalul cât și cu echipamentele, tehnologia, obiectele de inventar și cu spațiile de birouri

Acces la specialiști

Acces la specialiști din domeniul salarizarii si HR cu experiență si care sunt la curent în permanență cu ultimele modificări legislative

Creșterea productivității activității

Datorită echipei de specialiști a furnizorului de servicii și a tehnologiei moderne utilizate se asigură o productivitate crescută a proceselor

Securitatea sporită

Utilizarea tehnologiei în Cloud și stabilirea unor proceduri interne stricte și clare, asigură o securitate și confidențialitate sporită a datelor de salarii si de personal

Planuri tarifare

Vă putem oferi un serviciu complet și integrat, care se adaptează nevoilor dumneavoastră specifice, alegand unul din aceste planuri tarifare pentru serviciile de salarizare si administrare personal

Standard
Tarif per angajat
950

/lună

  • Salarizare
  • Administrare personal
  • Rapoarte manageriale
Solicită oferta
Business
Tarif per angajat
1250

/lună

  • Salarizare
  • Administrare personal
  • Consultanță relații de muncă
  • Rapoarte manageriale
Solicită oferta
Personalizat
Tarif per angajat
1550

/lună

  • Salarizare
  • Administrare personal
  • Consultanță relații de muncă
  • Consultanță fiscală
  • Rapoarte manageriale
Solicită oferta
Notă! Onorariul lunar se stabilește în funcție de pachetul de servicii ales și de numărul de angajați. Pe lângă acest pachet, putem furniza și servicii în mod punctual în baza unui tarif suplimentar.

Cu abilități, cunoștințe și muncă asiduă

Avem expertiza și abilitățile necesare care ne permit gestionarea eficientă a proceselor de salarizare și administrare de personal

75%

Reducere costuri

100%

Conformitate legislativă

100%

Securitate a datelor

           Procedura de lucru

Colectarea datelor
Colectarea datelor

Colectarea și revizuirea datelor privind pontajul, precum și alte date referitoare la salarii (prime, rețineri, concedii, bilete de valoare etc). Acest proces se desfășoară online, în timp real, prin utilizarea aplicației specializate de salarii și a mediului Cloud de stocare și partajare fișiere

Procesare salarii
Procesare salarii

Procesarea datelor, întocmirea statelor de plată și a rapoartelor legale, transmiterea situațiilor către departamentul de contabilitate și a fișelor de salarii PDF parolate către angajați

Generare declarații și rapoarte manageriale
Generare declarații și rapoarte manageriale

Generarea și depunerea online a declarațiilor fiscale și a altor situații prevăzute de legislația în vigoare către autoritățile competente; pregătirea și transmiterea rapoartelor manageriale periodice conform pachetului de servicii strandard și a oricăror alte rapoarte solicitate

Clienții noștri

Salarii pentru sute de angajați

Procesăm salarii și administrăm date de personal pentru sute de angajați în fiecare lună.

Datorită informatizării și automatizării proceselor, generarea statelor de plată, a declarațiilor fiscale și a rapoartelor manageriale se face în mod automat. Acest lucru ne ajută să eliminăm erorile umane și ne permite procesarea salariilor și a datelor de personal pentru un număr mare de angajați.

Manoil R., Tab Noisecontrol

Pe lângă faptul că am avut o economie semnificativă a costurilor cu angajații, echipamentele, software, ne-am luat și o grijă de pe cap, consumatoare de timp și care genera un stres suplimentar.

Ioana B., Irisfit

Avem o colaborare cu Halmi Expert de mulți ani. Serviciile, promptitudinea și expertiza lor au fost exemplare. I-am simțit mereu aproape și ne-au ajutat în orice problemă de salarizare sau personal. Este o plăcere să lucrezi cu ei.

Costi H., Avg Constech

Sunt foarte mulțumit de serviciile Halmi Expert. A fost o idee bună pentru noi să avem o firmă care să se ocupe de salarizare și de toate activitățile de personal, în special de gestionarea dosarelor cetățenilor străini pe parcursul întregului proces de imigrare. Anemona și Daniela au fost întotdeauna amabile, eficiente și de fiecare dată au găsit soluții la orice problemă am avut.

Sanela O., Oz Orthodontics

Folosim furnizorul de salarizare și administrare de personal de câțiva ani. Au fost constanți în promptitudine, adevărați profesioniști și întotdeauna la curent cu noutățile legislative. Când am avut o problemă, ajutorul a fost amabil și imediat, o abordare sigură și o soluție rapidă.

Clienții noștri au pus următoarele întrebări:

Informațiile de mai-jos vă pot fi de folos, vă ajută să aflați lucruri utile și de interes despre cum vă putem sprijini în domeniul salarizării și al resurselor umane

Se poate adapta pachetul de servicii pe măsura dezvoltării companiei?

Pachetul de servicii se stabilește în funcție de stadiul de dezvoltare al companiei si de nevoile acesteia. Ajustarea acestuia se face pe măsură ce aceste nevoi se schimbă în timp.

Ce servicii sunt incluse în pachete?
  • Servicii de procesare salarii, inclusiv generare și depunere declarații fiscale

  • Servicii de administrare personal

  • Rapoarte manageriale

    La aceste servicii de bază, opțional se mai pot adăuga și alte servicii în funcție de cerințe: consultanță relații de muncă, consultanță fiscală, documentație specifică legislației imigrărilor necesară pentru angajare cetățeni străini.

După ce criterii se stabilește valoarea pachetului de servicii?

Valoarea pachetului de servicii se stabilește în funcție de serviciile furnizate și de numărul de angajați. Se oferă discounturi dacă numărul de angajați este mare.

Este dificilă trecerea la serviciile Halmi Expert?
  • Datorită automatizării și procedurilor clare și simple, trecerea este rapidă și ușoară. Vă ajutăm să învățați și să implementați noile proceduri de lucru, aplicațiile de pontaj online și resurse umane, astfel încât trecerea să fie cât mai facilă. Implementarea serviciului nostru se face în mai puțin de o lună.

Care sunt beneficiile lucrului cu o firmă specializată?

Cel mai important beneficiu este accesul la personal specializat, cu experiență în furnizarea acestui tip de servicii și aflat în permanență la curent cu toate prevederile legale, ceea ce vă poate ajuta să descoperiți soluții la probleme sau oportunități de afaceri pe care altfel le-ați fi ratat.

Cum se rezolvă solicitările privind adeverințele sau alte documente?

Există două variante prin care beneficiarul poate avea acces la aceste documente:
1. prin utilizarea unei licențe a aplicației Nexus ERP cu acces partajat, strict la aceste documente;
2. prin întocmirea și transmiterea acestora prin canalele de comunicare stabilite de părți, de către Halmi Expert, în termenul convenit de la momentul solicitării.

Abonați-vă GRATUIT la buletinul informativ

Vei fi la curent cu legislația din domeniul relațiilor de muncă, fiscalizarea muncii, vom prezenta studii de caz care îți vor arăta cum poți să îți optimizezi costurile cu personalul

Loading

Doresc să fiu contactat!

Completați formularul de mai-jos cu datele dumneavoastră și subiectele de interes. Vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil!